Mistet passord hos Adata

Mistet passord – brukerinformasjon for din webkonto

Av sikkerhetsgrunner sendes brukernavn og passord (og innloggingsadresser) for din webkonto kun til registrert/godkjent bruker-email (din originale/gamle epostadresse, benyttet i ordreprosess, eller din nye registrerte emailadresse, som regel post@domenenavn.no) eller registrert kunde-telefon (SMS). Evt. sendes pr. brevpost til registrert kundeadresse. Svar normalt innen 0-1 virkedag. Tjenesten er gratis.

VIKTIG: Gjelder det epost-passord som er opprettet av deg selv, må du logge inn via din cpanel-administrasjon og evt. endre passordet for epostadressen (se kundesiden).

Har du ikke en godkjent bruker-email/tlf, må brukerinfo sendes pr. brevpost til deg.

SEND MEG PASSORDET:

    Jeg trenger..

    Domenenavn (obligatorisk)

    Ditt navn (obligatorisk)

    Epost (obligatorisk) - Må være registrert kunde-mail!

    Telefon (obligatorisk)

    Evt. spesifisering




    VILKÅR OG PAKKEDATA:
    » Aksept: (X) - Adata benytter cookies - Info
    Brukere av siden godkjenner Vilkår og Copyright.




    ADATA.NO [Active Data Norge]
    Webtjenester siden 1997
    Godkjent offentlig registrar (Norid) siden 2003
    ADMIN EPOST - SUPPORT EPOST:
    firmapost@adata.no | support@adata.no
    POSTADRESSE:
    P.O. Box 5199 Majorstuen, 0302 OSLO - NORWAY