Mistet passord hos Adata

Mistet passord – brukerinformasjon for din webkonto

Av sikkerhetsgrunner sendes brukernavn og passord (og innloggingsadresser) for din webkonto kun til registrert/godkjent bruker-email (din originale/gamle epostadresse, benyttet i ordreprosess, eller din nye registrerte emailadresse, som regel post@domenenavn.no) eller registrert kunde-telefon (SMS). Evt. sendes pr. brevpost til registrert kundeadresse. Svar normalt innen 0-1 virkedag. Tjenesten er gratis.

VIKTIG: Gjelder det epost-passord som er opprettet av deg selv, må du logge inn via din cpanel-administrasjon og evt. endre passordet for epostadressen (se kundesiden).

Har du ikke en godkjent bruker-email/tlf, må brukerinfo sendes pr. brevpost til deg.

SEND MEG PASSORDET:

Jeg trenger..

Domenenavn (obligatorisk)

Ditt navn (obligatorisk)

Epost (obligatorisk) - Må være registrert kunde-mail!

Telefon (obligatorisk)

Evt. spesifisering

Spamsjekk
captcha -